I love you Alfie, I really do...

Jag vet att jag har sagt det förr. Jag har aldrig varit kär. Jag har varit på väg, men nej. Jag Har ALDRIG varit kär. Och det var i den tron jag levde mitt liv. Fram till idag.

   För idag kom jag till en så kallad conclusion, om man vill säga som de gör i staterna. Jag kom på att jag har det. Jag har varit kär. Hur mycket jag än vill förneka att jag faktiskt föll dit så gjorde jag det. Och det var. Först idag jag förstod det.

Det finns ingen människa på denna jord som jag så uppenbart kan se har påverkat mig så mycket som människan för två år sedan.
   Det finns ingen människa på denna jord som jag inte kan bestämma mig för att sluta tänka på under två dagars tid utan att lyckas, som människan för två år sedan.
   Det finns ingen människa på denna jord som jag har tänkt medvetet på så mycket och intensivt som jag gjort med människan för två år sedan…

Jag tror att jag faktiskt var kär då. Fast det var ingenting jag förstod. Jag trodde liksom inte att jag kunde bli det då. Så jag fattade inte.
   Men idag kom jag på det. Okej. Jag var bakfull, så jag vet inte hur mycket jag kan lita på vad jag tänkte. Men helt plötsligt kändes det som att: jo Elin, du förstår. Du VAR kär. Det var bara det att du inte var riktigt haj på läget.

Så nu erkänner jag visst. För världen. Att jag åkte dit.
Ja.
Jag var visst kär. För två år sedan. Och sedan dess är jag inte den samma. För. För två år sedan Var jag visst kär.
   And boy hur han påverkade mig. Till det bättre? Till det sämre?
   Ja.
   Men.
   Du kommer aldrig att få veta.
   Just Hur, mycket han påverkade mig.


Over and Out.

 


Kommentarer
Postat av: Wettervik

say what :P?

2010-09-27 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0