I väntan på

Vill jag flytta hemifrån? Klart jag vill. Vill du ha en lägenhet Elin? äää, hahaaahah! Va? Ja, nej tack inte än på ett år, men tack i alla fall.

Jag hoppas livet kommer gå som jag vill att det ska. Jag tror det inte. Livet. Att det kommer att gå så. Det har, jag menar, hittintills har det inte gått som jag trodde eller tänkte mig. Det har gått väldigt annorlunda och nu när jag börjar tänka efter på hur mitt liv går så skulle jag väl aldrig kunnat tänka mig att det skulle vara på det här viset och när jag börjar tänka på hur det har gått blir jag väldigt förvånad och tänker att men "neeeej, det där kan väl aldrig stämma", fast det gör det. Det stämmer att det som har varit har varit mitt liv och att det är det som har hänt om dåtiden finns.
Fast det vet man ju inte om den gör.
Och sen tänker jag på alla de saker som jag inte kommer ihåg som har hänt och så undrar jag om alla de tankar jag tänkt som jag inte kommer ihåg alls har tänkts av mig. För jag kommer ju inte ihåg dem. Och ingen annan kommer ihåg dem så har de verkligen verkligen funnits då?
Och igår var jag på kurs. Jag var och kursade.
Kul va.
Fast det blev inte så mycket kursande utan jag var mest bara på kurs och de andra nio som var där och lärde sig samtidigt med mig vi kursade inteihop. Vi var mest bara på samma kurs och då undrar jag om konditorer är ett asocialt yrkesfolk.
     


Kommentarer
Postat av: Ludvig

Tack Elin :-) Om någon mupp skulle få för sig att göra film av Bestman skulle jag lätt ansöka om att spela huvudrollen! Förresten, det var ett bra tag sedan du skrev också. Vore kul med ett nytt inlägg snart! Ha det bra!

2010-07-04 @ 16:05:19
URL: http://ludienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0