Jag skulle verkligen behöva köpa en kolkrita, eller heter det stift?

Idag, för två dagar sen var det prick ett år sen jag kom hem från Schweiz. Jag firade inte det.
Alls.

Till sommaren kommer mina vänner från landet mittemellan alla andra länder i Europa hit och hälsar på oss här i gamla Sverige, Sverige älskade vän.
Välkommen hit.
Jag längtar riktigt mycket efter mina Schweizernissar, vi hade det så roligt tillsammans när jag var där!

När jag satte mig ner för att skriva nu idag, verkade jag ha jättemycket att få ur mig, men nu blev det tomt helt plötsligt, jag blev jättetrött och vill helst bara gå och lyssna på musik istället. Så jag ska nog göra det.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0