Wowwowwowyippeyjoyippeyjeah!

Elin Söderström har för en tid sedan emigrerat...
Till Facebookland.

Hugamej visst är det väl obehagligt. När man som kommer på sig själv med att skapa meningar i huvudet som börjar med ens eget för- och efternamn...
Det är ett nutidsfenomen.
Det är ett problem. En sjukdom. Som en svullst på sammhällskroppen om jag kommer ihåg citatet rätt?

Livet takes some silly turns, right!? Ännu ett citat, nästan ordagrant. För jag tittade på tv i eftermiddags, och döm min förvåning då jag växlar förbi Beverlyhills nineOtwooneO! Den gamla kultserien tänkte jag och kunde inte sluta titta!
   Det var faktiskt precis lika bra som jag kom ihåg. Precis som jag minns. Inte för att jag egentligen kollade när det gick... Jag var fortfarande alldeles för liten då, vi måste ha i åtanke att jag faktiskt är nittiotalist, inte en dag äldre! Men jag tror väl det gick i repris, när jag var lagom stor för att se programmet, och för att uppskatta det. Så, jo, det var precis lika bra som jag kom ihåg att det var.

Brenda och Dylan smet iväg till Mexico över helgen, en liten weekendresa, så att säga! Problemo mi amigos! Hennes föräldrar fick inget veta! Så när de kärlekskranka tu på vägen hem blev stoppade...

Nej. Det här går inte.
Pause

.
Jag måste gå och läsa en ordbok innan jag kan skriva ett enda ord till efter den här meningen som jag nu kommer ha jättesvårt att avsluta eftersom jag inte får fortsätta skriva när den är slut och därför måste jag försöka hitta ett sätt att få skrivet det jag ville skriva som avslut men jag har glömt bort vad det var och nu kommer jag inte komma på det och om jag mot förmodan nu skulle komma på vad det var jag egentligen (inte! igentligen) ville skriva kommer det bli jättesupersvårt att lyckas med en övergång till det för mitt ordföråd är så sjukligt klent och det känns näst intill skamligt att sitta här och försöka författa en text utan ordentliga ord att skriva med så vi kan väl säga som så att jag återkommer när jag har nåt vettigat att skriva, eller ja, när jag kan skriva det jag vill få skrivet, med vettiga ord i alla fall.

Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0