Twisted and Deranged

Kära dagbok.

Idag har jag pratat i telefon i sammanlagt två timmar och tolv minuter. Jag har lockat mitt hår. Jag har lyssnat på musik i 78 minuter, suttit i bilen 3,6 mil, och så har jag druckit varm choklad med vaniljsocker i, som, btw, smakar likadant som den där gamla lipsylen som fanns när en var mindre och som var lila, på eftermiddagen.
För det är sånt man gör när man inte går till jobbet.
Och det är värdelöst.

Inte börjar man tänka något vidare heller. Fast än man kan tänka sig. När man inte har mycket att göra vore det ju inte helt konstigt om man började tänka på en massa saker istället. Som för att fylla ut tiden liksom. Börja fundera på världspolitik och Gud, och krig och gamla filosofer och deras idéer och sånt. Det skulle inte var helt orimligt att det var sånna tankar som började ta upp tid. Men det är tomt.
Blankt.
Empty.
Ihåligt.
Pick your synonym!

Jag börjar känna mig lite som hon den där storbystade blondinen i Scary Movie filmerna. Förutom att jag varken är storbystad eller blond då... Eller jagad av en galen mördare heller för den delen...
Vad jag vet.

Och valborg då? Hur blir det på valborg?

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det här inlägget var udda, elin. Jag förstår ingenting haha :)

2010-01-21 @ 23:31:07
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Humbug

Nu blev jag nyfiken.. 'Twisted and deranged' är det från Arctic monkeys - crying lightning, eller är det bara ett fantastiskt sammanträffande?

2010-01-28 @ 16:39:18
Postat av: Elin som har bloggen Elin

Hej där du mystiske!

Jag kan inte få tag på dig på mailadressen du lämnade, och jag e grymt nyfiken på vem du är!

Så... vem är du? :)

Håller tummarna för att du läser det här så jag får veta :)

2010-01-31 @ 22:05:41
Postat av: Have a guess!

Min mailadress är från en tid då den var cool.. Bara så du vet:)

2010-02-01 @ 14:25:33
Postat av: Petrelli, Peter Petrelli.

Denhär adressen VAR cool när jag skaffade den. Ok?

2010-02-01 @ 15:06:04
Postat av: Haha, vafan!

Ok nu har jag kommenterat samma sak 1000 gånger för att jag trott att det inte gått fram. Och nu ser jag att det gått fram och kommenterar jag igen för att du inte ska tro att jag är en idiot. Pinsamt.

2010-02-01 @ 15:09:19
Postat av: Elin som har bloggen Elin

Svara på mitt mail nån gång då!

Vet du hur nyfiken jag är på vem du är eller!?



Heipa!

2010-02-01 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0