You know what I see?

    

Jag drack te idag, vilket var väldigt trevligt. Det är ju inte varje dag man gör det menar jag.
Jag hade en bekant över en liten timme på eftermiddagen som jag drack teet med, vi hade ju så klart varsin kopp med te, men vi drack våra varsina koppar någorlunda samtidigt menar jag.

Mitt under vårt tedrickande och pratande kom jag på att jag verkligen längtar till sommaren nu! Det ska bli så härligt med så många människor på så gott humör och solsken och semester och kubb och saker att hitta på och att slippa klä på sig så mycket varenda gång man ska gå ut. Det ska bli fantastiskt härligt när det är sommar igen!

När jag kom att tänka på sommaren att komma nu 2010, kom jag att tänka på förra sommaren också, och på alla fina minnen därifrån, och alla mindre fina och då blev jag bara sådär alldeles varm i kroppen och fick för mig att jag var tvungen att skriva ner det alltihop. Så. Nu har jag gjort det!

Många kramar och tack för komplimangerna! God natt!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag vill också ha sommar nu faktiskt.. eller iaf maj månad. Fått en överdos med snö typ.

2010-02-11 @ 23:48:42
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0