Hej!

Vill du veta en sak som jag inte tycker om?
Nu vet jag att det blir väldigt neggo här, och att sist jag skrev så var det också väldigt neggo, och gången innan dess och gången innan dess och gången innan dess, men okej, det är lite så det är just nu bara, lite neggo. Och jag har faktiskt skrivit en gång om något som var positivt och glatt. Så det så!

Oookeeej. Hur som hellst så är det huvudet upp och fötterna ner fortfarande, lika bra att försöka hålla det så, har hört att det typ kan bli lite tokigt annars och att allt blod som samlas uppe (eller ja, det blir väl nere då...) i huvudet om man har tvärt om från huvudet upp och fötterna ner kan orsaka skador och att man kan få men för livet och sådär om man håller på för länge, så, som sagt, lika bra att ha rätt sida rätt. Så att säga.

En sak jag inte tycker om var det ja. Det var då självaste vad svårt det ska vara att komma till skott idag då, vilket helt och hållet osökt får mig att börja tänka på fjällenresan här för några veckor sedan... Sälen '10 -legendary...
Har en god vän skrivit på gipset faktiskt!

Nu så. Ta mig i kragen Elin och skriv det var hon satte sig ner för att skriva.
USCH, LÄSKIGT DET DÄR NÄR EN BÖRJAR SKRIVA OM SIG SJÄLV I TREDJEPERSON... Och där hade Caps Lock gått på utan att jag såg det, för jag skriver bara med en hand nu för tiden och då är jag tvungen att titta på tangentbordet hela tiden och sen orkade jag inte radera och skriva om allt igen Utan Caps Lock igång så då skrev jag en förklaring istället som säkert tog dubbelt så lång tid att plita ner...

Jag tycker inte om människor som ringer med dolt nummer.

Så där! Finaly!

Egentligen hade jag tänkt att skriva en annan grej som var mycket längre men sen kom jag på att det var mycket roligare att skriva en liten såndär kortgrej eftersom det tog typ ett år att komma fram till det. Och jag vet att den här efterförklaringen lite som förstör (btw! längtar typ lite i smyg efter att klockan ska bli åtta för då går det ett spännande program ikväll på Kanal 5) det roliga i den där poängen med kortgrejen men det ger jag blanka f. a. n. i just nu :)

Oooooo! Jag verkligen älskar att skriva inlägg utan någon som hellst mening!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

haha, jag älskar din blogg :-)

2010-02-01 @ 22:18:11
URL: http://ludienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0