En kväll som vilken annan

Någon gång i framtiden när det inte är sent på kvällen och jag inte sitter i någon slags provisorisk myshörna (väldigt hemmabyggd) istället för på stolen framför datorn, och jag inte har feber och snoret rinnande längs kinderna, och då jag inte har galet ont i ryggen efter att ha suttit en hel dag i den hemmabyggda myshörnan och kollat på en tv-serie på datorn hela dagen, då. Då ska jag skriva en fin text om vampyrer. Och om Romeo och Julia. Och om klasskillnader. Och om kärlekshistorier. Och om. Äääää... Nu har jag glömt vad det var jag skulle skriva om mer... .... ... ... .... Det kanske var... Nej. Det är helt tomt nu, vänta! Nej... Och. Om. Vad tusan! Det är det värsta jag vet när grejer bara försvinner så här! Speciellt nu när jag bara vill skriva ner det här så att jag kan få gå och lägga mig snart.

Och om samtida relationsproblem på film! Yyyyes! Där satt den!
Det var väl inte exakt vad jag tänkt skriva från början men det får duga för nu sitter jag här och börjar få panik över att jag vill sova. Dessutom smakar det nachos i min mun... Blää.

Det är lika bra att göra så här när man får en bra idé till en seriös text. Man skriver ner den. I. Ja, man skriver ner idéen i en mindre seriös text, för då vet man att man inte glömmer idéen och då blir chansen att man faktiskt någon gång i framtiden skriver den där seriösa texten i alla fall en liten chans större.

Oj vad långt det blev. Och jag som hade tänkt fatta mig kort. Så gick det med den saken!

So long everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0