Why don't you do right, like some

Hej!
Hur är du? Jag menar, är du arg? Är du glad? Jag är glad. Hur gör du? Jag undrar om det finns någonting som du gör när du är någonting särskillt som jag gör när jag är frustrerad till exempel.
Finns det inget sånt särskillt som du gör? För jag undrar för jag bakar. Bakade. Har bakat.
Jag bakade för jag har kommit på att jag bakar när jag är frustrerad och jag undrar om jag var mycket, sådär väldigt frustrerad när jag gick på gymnasiet? För då bakade jag satan hur mycket jag bakade! Hemma.
För jag är bagare så jag bakar alltid men inte hemma. Inte alltid som i prick hela tiden men som alltid ändå. Men inte hemma fast idag bakade jag när jag kommit från jobbet. Hemma.
Jättekonstigt.
Och när jag är glad mimar jag framför spegeln tror jag. Och när jag är nere ligger jag på sängen, uppepå. Som med prydnadskuddar och överkast uppe
på.
Och lyssnar på musik.
Och annars är jag bara jag. Och då är det som vanligt och allt är bra och det är det nu också för jag har redan skrivit det men barnen i afrika har det fortfarande värre för jag har det inte illa jag har det väldigt bra.
Fast jag bakade ändå idag.
Hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0