Utkast: April 22, 2010

Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Bara en massa saker som flyger runt i mitt huvud och som kommer bli omöjliga att få ner på papper. Så jag vet inte vad för mening det är med att sätta sig att skriva då.
Jag blir bara distraherad av något annat och börjar tänka på fel saker. För jag försökte precis skriva en grej, men det gick inte.
Jag var för
Förvirrad.

Fast egentligen är jag inte förvirrad. Jag bara tänker på många olika saker och har det bra. Förvirrad har en väldigt negativ klang i sig det ordet visst har det inte?
Jag har hört. Nej förlåt det där blev fel. Jag har läst. I en bok om filosofi, jag vet, ett tecken på knäpperi men jag tror att jag bara läser sånt i undersökande syfte. Jag har läst där att man kan tömma ett ord på dess innebörd genom att upprepa det flera gånger efter varann i ungefär två minuter. Eller tre. Det där som känner man lite själv vad som blir bäst.
Jag tog bort nyckel.
Det är en ganska trevlig sak det där. Ifall man vill börja om på en ny kula så att säga.

Så om jag sätter mig här och bara säger förvirrad förvirrad förvirrad förvirrad förvirrad förvirrad förvirrad förvirrad ett tag så borde jag kunna ta bort det negativa i det, och börja om på nytt med det ordet. Eller alltså, jag tar bort hela innebörden. Och nästa gång någon säger det till mig vet jag inte vad det betyder?
Jag får väl se.

Förvirrad förvirrad förvirrad förvirrad... ... ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0