Hela vägen ner i svalget

Oj så roligt jag haft det idag!
Det är visst första April som är dagens datum.

En annan har enormt dålig fantasi vad gäller hyss och att hitta på bus. För det mesta brukar jag bara köra rena rama rip-offs. Så ock idag.
Det var min chef som kom på den utmärkta idéen att doppa en av våra vaniljbullar i salt, istället för att doppa den i socker, och att sedan bjuda bort den till intet onta annade arbetskollega som, Fact, typ älskar bullar av, låt oss säga, vaniljbulle-art. Bagarhumor - bigtime

Som hon spottade och fräste när jag gjort en specialbulle till henne, bara för att hon "fått mig på så gott humör idag fast än det har varit så sjuktligt mycket att göra!"

Ha. Ha. Ha. Ha. Ha.

Oj så elak jag kände mig! 

     
                                  April, april din dumma sill!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Elin Söderstrumpa, gud vad du är ond! Du har just förlorat allt förtroende jag hade för dig i bakning och matlagning :P

2010-04-05 @ 01:00:52
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0