Den som mördade Gloria ska DÖ!

A! Jag är så upprörd!
Lyssnade på radio idag. Den fungerar igen, eller, vi har en ny. Sen några veckor tillbaka. Lyssnade på den där dåliga kanalen och så påannonserar den lilla gnoan, som ska föreställa någon slags programmledare, Mando Diaos gamla låt Gloria. "Här kommer lite ny och fräsch musik" fuck no it isn't. Den där förbannat bra låten är gammal som gatan i musiksammanhang, kommer från skivan som släpptes i februari i år. Ny och fräsch? Ha!
Låten börjar spela och Elin tänker; Det är något som inte stämmer? Vad kan det vara?
Tills det slår mig. Det är en Remix. En Remix. En våldtäkt.  Det är en skändning av en låt som kan ta vilken dag som hellst till nya höjder! Någon har våldfört sig på den, kört den i backluckan till en ödslig avkrok i skogen, slängt den i diket, dränkt den i tändvätska och tänt på. Och låtit den dö.
Någon har satt sig i bilen och kört därifrån och sakta låtit Gloria dö i dikeskanten. 

Får jag tag på den jäveln kommer hon önska att hon aldrig blivit född! 


Plus idag vill jag skriva en sak som jag verkligen tycker om. Jag tycker om Reportrar som kräver svar.
3 klick frammåt, 48.15 in i avsnittet. Det är journalistik.
Socialbidrag?

Hoppas du har det bra där ute!
Hörs igen!

Kommentarer
Postat av: ludde

Äntligen! Skitbra sagt. Hatar också remixer.

2009-10-12 @ 20:12:52
URL: http://ludienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0