En-fix

Jag har fått En-fix.
Alla ni som är lite belästa vet vad jag menar.

Och det är irriterande, för det blir så invecklat på en gång. Och det behöver det inte vara, eller, det är det inte. Det är inte invecklat på något vi alls. Egentligen. Men eftersom jag gör det invecklat så blir det invecklat. När det egentligen inte skulle behöva vara annat än kravlöst. Det e så invecklat alltihop. För att jag tänker för mycket. Det är därför. Har börjat göra det på senaste. Ha! På senaste... Lura sig själv kan man ju alltid försöka med. 
  Kanske är det att jag fått mer att tänka för mycket på nu. Eller för lite, så att jag tänker alldeles för invecklat på de få saker jag kan tänka mycket på..? Invecklat som fan det här...

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag fattar EXAGT vad du menar ;D

2009-05-26 @ 22:40:36
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0