Tisdagsdepp

Jag är en hemsk hemsk människa.

Usch och fy.

Jag har varit så himla O trevlig (ej att förväxla med otrevlig.) mot alla mina vänner (alla som jag känner, tralalalala Hallå hela pressen! tralalalala) (jag e fuckad i huvudet jag vet...) den senaste tiden.
Sen jag kom hem från.... : Switzerlaaand! (Vet du förresten att man böjer ordet Få som få, färre färst, jo jag lovar det e sant.) Jag har liksom varit som frånvarande och inte riktigt varit väldigt trevlig och jag känner (oj hör här, nu håller jag på och är känslosam oxå "jag känner"... suck). Oj nu ringer det.

Det var min storesyster. Och jag var tvungen att andas in när jag sa en mening när jag pratade med henne men jag vet inte om jag verkligen gjorde det för det borde ju inte fungera (jag såg filmen Bolt igår förresten, hur kul som helst "It's a good day to die!" haha, skrattade så att tårarna sprutade.) eller hur? Så jag kom på att det kanske bara var ett sånt tillfälle när luften höll på att ta slut och man var tvungen att typ väsa ut det sista... Men jag vet inte. Kan kanske ha varit så att jag faktiskt pratade och andades in på samma gång, men jag tror jag hört någonstans att det är omöjligt. Utom för norrlänningar.

Jag känner iaf att jag har varit så djävulskt less på allt sen jag kom hem. Har inte orkat göra något som har med något vettigt att göra och bara (jag lovar att man böjer färre som färst) varit allmänt Oorkig. Och less. det ordet passar bäst. (Patrask; vilket härligt, utrycksfullt och alldeles för oanvänt ord förresten).

Jag ska åka till Ungern efter påsk fkom jag på. På tre veckors praktik tilsammans med Jannica och tre HR pojkar. (Kolla upp på saol.se det där med böjningen om du inte tror mig) Sen kommer jag tllbaka till skolan, stannar 4 veckor, och sen tar jag studenten.
Jaha, då var det sommar.  And the next life beginns... Damtamtatam!

Här är mein nya bil förresten

Drömma om en sån egoboost går ju alltid...
Kul sida i tisdagsdeppet iaf http://www.photofunia.com/
Såg den på en annan blogg som ligger på startsidan, tänkte bara berätta det så att du inte tror jag försöker ta åt mig äran för att ha hittat detta skojiga alldeles själv. För det har jag inte.

Kram och puss!
/Elin

Kommentarer
Postat av: ludvig

såg din kommentar på mitt senaste blogginlägg. Jag tackar och bockar! Du har väldigt bra blogg du också :-) Jag följer den med spänning

2009-03-25 @ 17:39:26
URL: http://ludienyberg.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag kan lova dig att jag inte fattade mycket av det här inlägget. Jag fattade ungendelenoch att dina syrra ringde och att du är less på allt sen du kom från "i don't know how to spell it", dvs det mesta, men resten får du förklara.. :O

2009-03-25 @ 21:58:07
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0