Tänk om

Jag fick en sån lustig tanke för mig när jag stod och väntade på bussen i morse. Den var sen, som vanligt. Då tänkte jag;
vilken grej om man skulle bygga som typ linbanebussar, som liksom hänger från vajrar i luften och far fram som ovanför alla bilar. Då skulle det inte spela någon roll om det var halt på vägen eller bilkö eller nåt sånt. Bussen skulle kunna köra i alla fall, för den far ju fram Ovanför alla bilar. Sen skulle det vara bra för då slapp man hamna bakom en buss och bli sådär irriterad för att dom alltid kör så långsamt. Fast man skulle kanske bli lite skraj om bussen fick för sig att köra om, WROOOM övanför huvudet liksom. Jävlar vad jag skulle retas med bilister då om jag var busschaufför, bara köra om sådär för att skrämmas och gasa på lite extra precis ovanför huvudet på folk.  
Sen kom jag på vilken knasig tanke det var och slutade tänka den.
Men den var sådär braknasig så att jag kännde att jag ville berätta om den.

Allt väl gott folk!
/ Elin

Kommentarer
Postat av: wettervik

det finns verkligen bara en som dig, och det är jag väldigt glad för. jag tror inte världen skulle klara av två stycken haha.

2009-03-12 @ 20:46:13
Postat av: Ellie

Ää va 17, jag bryr mig inte xD

2009-03-14 @ 15:39:59
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ää va 17, jag bryr mig inte. Ska det va så ska det va! ;D

2009-03-14 @ 15:40:33
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: ludvig

haha, rolig idé :-)

2009-03-19 @ 20:02:44
URL: http://ludienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0