Jag är galet sugen på köpesemla!

Det här kommer låta helt skitlarvigt jag vet och e värsta klichén, men jag står typ vid ett vägskäl just nu.
Ett jävligt rörigt vägskäl dessutom.
Inga bra skyltar som pekar åt rätt håll. Det värsta är att jag vet att jag måste välja. Måste. För annars, ja,... Annars vet jag ännu mindre.

Och grejen är den, dom här vägarna korsar inte varandra längre fram. Gjort är gjort, valt är valt, kommer aldrig mer igen.
Antagligen.

Jag har fått ett galet bra erbjudande inför hösten, som har ställt alla min planer inför framtiden helt på kant. Jag menar, förut var det så bra för då kunnde jag inbilla mig att jag viste vad jag ville, det var bara att göra som jag planerat och låtsas att jag hade koll. Nu måste jag välja och då kommer jag på att jag inte har en jävla aning om vad jag vill och det är inte kul. För nu har jag ingen aning om nånting. Förut kunnde jag i alla fall låtsas att jag hade koll, nu kan jag inte ens det.

Fuck vad jag hatar att bli stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0