Hej hej

Om nu det var så att Gud skapade människan, och att Gud har ett finger med i spelet när varje litet nytt barn kommer till världen, måste det ha gått ruskigt snett när Gud skulle tillverka mig. Som när man gör en tårta och marsipanen är lite för torr och det blir som små hål över hela tårtan för att marsipanen gått sönder men man tänker, äh, det går nog bra ändå.
   Jag är ledsen för mitt tidigare inlägg. Jag läste precis igenom det och jag fattar noll. Jag blir så där av för lite sömn :)

En sak som jag ville ha sagt var nog att Svenska Akademiens Ordlista nu mer finns tillgänglig gratis på internet, på www.saol.se. Jättebra tycker jag. Där var dom allt inte snikna!

Vet inte riktigt vad jag vill skriva.

Så, ha det fint till nästa gång!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0