God kväll

Jag kände, sådär som man gör ibland, att jag ville skryta lite med vad jag lyckades åstadkomma för några veckor sen när en gammal kompis kille fyllde år. Då var det jag som gjorde tårtan nämligen. Han spelar handboll i ERK och jag är faktiskt riktigt nöjd med hur den blev den här lilla godbiten, hoppas att den smakade bra oxå
.Till Max på födelsedagenTill Max på födelsedagen
Så nu har jag fått göra det också.

Sussie fyller år här nu i veckan som kommer, och hon ska ha kalas nästa lördag, och jag har lovat att jag ska baka tårtan. Och det är jättesvårt att hitta på något riktigt bra kan jag be att få tala om... För jag vill liksom att den ska vara riktigt, riktigt fin. Och det är ta mig tusan inte det lättaste.
Sitter och försöker inspireras av tårtorna på bla pinkcakebox.com som har helt fantastiska kreationer, men det slutar nästan alltid med att jag bara blir nedslagen för att jag vet att jag aldrig kommer kunna få till det på ett sånt vis, dels för att jag inte har riktig såna skills just än, och dels för att jag inte vill göra tårtor med sån där äcklig fondant å sockerpasta å sliskig smärkräm. Men gör man inte med det så får man inte riktigt till själva, liksom, "mhmfhet" på tårorna...
Det e typiskt.

Nu ska jag gå och sova.
Kram och godnatt, ha en trevlig kväll på krogen till er som e ute :)
/Elin

Kommentarer
Postat av: space

åå va det så där tårtan blev, faancy!

2009-03-29 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0