Workworkwork

Efter gårdagskvällen och allt vad den innebar blev jag tillfrågad om jag kunde jobba lite extra på jobbet resten av veckan.
Vi har kycklingvecka på Ica Väst.
Någon detalj om kycklingens pris kommer inte att publiceras, vi har nog med galna prisjägare nu om dagarna så att det både räcker och blir över, det är inte klokt hur människor reagerar på något som är femton kronor billigare än vanligt. 15 kronor!

Jag stinker grillad kyckling.

Fast på ett bra sätt. Faktiskt har jag haft roligt hela dagen. Hopps det blir det samma imorron.


                    Kycklingdrömmar...
Jag kommer att ha hemska drömmar i natt. . .

Kram och godnatt!
Och Martin, jag älskar dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

say what!?!

2009-06-09 @ 22:21:14
URL: http://svenskpingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0