Why do you have to be so damn clever

Jag såg att det var ett litet tag sen jag sist la in en bild. Så jag tänkte att det kunde vara trevligt med en, eller två.
Det blir liksom lite färggrannare så. Så nu tar jag en, eller två. Från studenten.


En lycklig student



 
En stolt mamma och en lycklig student



En stressad men lycklig student


En väldigt glad student och hennes väldigt glada syster


En lycklig och glad student och en stolt mamma




En lycklig studentklass



En lycklig hemglassbil

Som för att avsluta det hela liksom

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag var med på bild (H)

Höhö " en lycklig glassbil" xD



När kör vi då? Måste först hitta ett ställe att ha den på! :O

2009-06-29 @ 23:33:06
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0