We're going to Ibiza, musik,musik,musik, och vi ska festa som fan!!!

Hej!

Idag har det varit strålande solsken. Igen!
Jag älskar det!

Igår lagade jag gryta till middag, som det var sagt. Men den blev inte spektakulär. Inte ens bra. Halvdan skulle jag nog säga... Jag är bättre på att baka.

Men det är strålande sol och jag älskar det!

Målade även staketet igår, så ock idag. Det är ett hejdundrande arbete det. Tar tid. Räknade lite på det och kom fram till det nätta antalet av tretton timmar. Som det skulle ta med bara målningen alltså. Plussa det med de fyra det tog att tvätta rent... Fast idag satte jag lite mer fart när jag målade, så jag tror inte att det kommer ta tretton allt som allt. Men ändå :)
   Gick lite lättare idag oxå att måla. För jag hade sällskap av den fantastiska Henrik. Igår hade jag i och för sig en gammal klasskamrat som sällskap ett tag, men ingen slår ta mig tusan Henrik.
   Henrik the Man Torehammar.
Jag har inte tyckt om något annat radioprogram så som jag tycker om Brunchrapporten med Henrik Torehammar i hela mitt liv tror jag. The man is fantastisk skulle jag vilja säga.

Ja, det var nog allt för den här gången det, eller, nej du. Det kom jag på att det var en sak till jag ville skriva om. Jag lagade köttbullar till middag. Och jag är verkligen ingen hejjare på det här med basicmat. Husmanskost i all ära är väldigt gott att äta, men jag tror att jag ska hålla mig ifrån att laga den... Jag menar köttbullar! Kan det bli mer grundläggande. Och inte ens dom lyckas jag få till riktigt bra. Dom blev bra, okej. Men inte så där riktigt bra som dom borde. Jag menar, köttbullar

Jag älskar förresten att det är så fint väder.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0