Lite bilder

Jag vill minnas lite vad jag gjort den senaste tiden.
En Olsen (stavar?) och en Hepburn
Amanda och Bea som står och gör sig vackra inför JK och FO:s kändisskiva. Har inga bilder från självaste festen tyvärr.

Mamma kom ju oxå ja 
Trevlig talaut fika hos mormor efter hemkomsten från Ungern. Det var så mysigt

Middag hos Jannica På väg till BJ Daniel, Lovisa, Nya vännen!, Ellie och Viktor
Det var middag och förfest hos Jannica, sen mötte vi upp med fler på stora torget, gick in på Birger Jarl när HR från Ekeby hade skiva där,
Tessi, Mickis och Troberg Tjejtoan; det behövs inte sägas mer Galna Psykologer!!!
Och då blev det party :)

Ett slutprov i konditori har avklarats
Med både mer;  och mindre; Ellie och hennes Smörblommor entusiastiska elever.
Napoleonbakelser och vindruvsrulltårta Skådebröd Den fruktade sexkilostårtan
Mången fantasi fanns i alla fall

Klassen tillsammans
En grill- och kubbkväll, med nära hela klassen, för att fira att det värsta provet var över

Filip drar till sjöss Full båt! Johannas fina fångst, en sjuhelvetes massa grodyngel!
En tripp till Ekebysjön på Naturkunskapen

Färska jordgubbar!
Namnsdagsfika hemma hos storesyster

Attakerande and...
Heldag på stan för studentskoshopping och lunch i stadsparken med en and som attakerade

Alvtårtan Hawaiitårtan med det lesbiska brudparet Tårtorna till sommartemat
Bröllopstemaarbete i sammarbete med floristerna, mycket fantasi här oxå :)

Nu tog jag slut på bilder. Nästa skulle bli vår studentskiva, men har mitt USB bortlämnat för påfyllning av de bilderna. Så jag slutar här

Kommentarer
Postat av: Ellie

Nu blev jag nästan lite ledsen när jag såg bilderna från bageriet trots att kag näst intill hatar det & bilderna från hrs skiva! Jag blir sentimental! :| Och det var inte ens länge sen! :O

2009-06-08 @ 13:44:39
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0