Fix you? Fix Me!!

Jag borde SÅ gå och sova nu istället för att sitta och skriva... Men jag har precis ätit glass så jag kan inte... Jag borde. Bara det som att jag satt å skrev mitt lösenord istället för emailadress när jag skulle logga in borde vara ett tecken...
Men grejen är. Så är det alltid. If you can keep a secret. De bästa idéerna kommer ju så här på kvällen. Precis när man ska sova. Precis när man är så där precis trött men ändå inte sover.

Spotify e typ bäst. U can share. It's easy!

Jag undrar vad jag ska önska mig i julklapp i år. Jo men det är dags att börja tänka på det nu. Man kan ju inte komma oförberedd! Det är rena döden så där på julen, för då slutar det med att man öppnar paket efter paket med skumma pocketböcker i som man aldrig hört talas om, eller förkläden i modell nittonhundrajagvetintemeninteärdetsnyggtiallafall, och för att inte tala om grytlapparna! Puh

Jag skulle tycka det var bra om man kunnde få någon musik att spelas när någon klickar in på ens blogg. Det skulle vara effektfullt. Mycket.
Tänk dig bara. Vad man kan göra med musik. Vilka känslor.

På tal om vilket, musik+känslor=tregångersju skjutmaskiner.
Vilken känsla.
Nästan som första gången jag hörde The Scripts "Man Who Can't Be Moved". Eller, nej. Inte alls som då faktiskt. Eller. Som då. Fast på ett annat sätt...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0