Drink på playan

Jag bara måste skriva. Jag är ledsen, men jag måste få det här ur mig. Är ju ensam hemma den här helgen så finns ingen just här jag kan dela med.
Jag hade en så läskig dröm inatt. I stora drag var det så att en av mina jättegamla klasskamrater, hon som blev omnämnd i ett annat inlägg för ett tag sen aamof (ny förkortning som jag precis hittade på), hittade min blogg via Twingly och började följa den. Där. Äntligen har jag fått berätta. Det var en jättejobbig dröm. Jag vet inte varför, jag har verkligen inget emot henne. Men det var jäätjobbigt.

När vi ändå är inne på ämnet. Fattar egentligen inte varför jag har en blogg. För jag får typ panik så fort någon säger att dom läser den. Jag vill inte att andra ska läsa min blogg. Men samtidigt skulle jag inte vilja skriva om jag inte hade några läsare.
Blir både glad och förskräckt när det kommer nya... :)

Idag fick den här >!< mig på väldigt bra humör

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0