På e-mailfronten intet nytt

Jag har så mycket skriv nu så det är inte klokt. Typ till sjuttitusen inlägg eller nåt i den stilen. Och rubriker sen, vi ska inte ens Börja tala om rubrikerna. Jösses!

Men jag ska fatta mig kort, för annars kommer det att bli ett sånt där jäätjobbigt inlägg igen, som ingen kommer att kunna läsa och förstå utom jag själv. Så. Det jag vill säga.
   Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag vill säga, det är därför jag känner att det finns så mycket skriv. Det brukar liksom komma när man inte har något vettigt. Typ som att hjärnan tänker "Okej, det finns inget smart att tänka på, inget att älta längre, ingen tårta att baka, inget att meka med... Jag vet! Lite Skriv, där har vi det! Vi sätter till lite Skriv. " Så tänker nog min hjärna.
Från och med nu kommer jag att skriva Skriv i kursiv stil och med stort S i början (gick tom tillbaka från början och ändrade så att det blev kursivt...), så om det är något som stör dig som läser skulle jag rekomendera att inte fortsätta. Fast, jag vet ju inte om jag kommer att skriva Skriv några fler gånger... Ha! Finurligt av mig va! Att klämma in det så där.

Hampus ringde tidigare ikväll och bjöd in mig på godis och Maouwlin tittande. Jag förstod inte vad han menade men jag tackade ja och åkte dit. Det ångrade jag verkligen inte. Vi kollade på WallE filmen, och jag skrattade så mycket.

Väntar fortfarande spännt på mail från festivalfixaren. Oj vad det är tomt i inkorgen... Läskigt dddet ddär....

Ha det bra!
Vi hörs
Världens gulligaste skrotnisse
Världens bästa och enda Maouwlin

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det kommer fler ggr ska du se, och jag ska hälsa!



Jaaa, absolut min bästa! Haha! Och nej, tyvärr inte jag som tagit bilden MEN det är ingen mindre än allas vår Sanna som tatt den! :D



wiihihi hoppar runt som ett småbarn på en sommaräng (i ren lycka du vet ;) )

2009-06-14 @ 23:49:27
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0