Midsommarfirande för hela slanten

Nej du, nu är det midsommar snart, och jag ska om några ögonblick ge mig av för att hämta en syster, en sambo och en smörgåstårta.
Sitter och lyssnar på Movitz, rycker i hela kroppen på mig för att jag vill hitt på nåt. Man blir liksom lite sprallig av deras musik.
Annars har det inte hänt så mycket idag, det är därför jag har suttit och uppdaterat med inlägg här sen i förmiddagas. Jag är en sån; har jag inget bättre för mig sitter jag och tittar på datanätet. Ser om jag kan hitta nåt spännande. Mina ögon blir nog fyrkantiga snart.

Midsommar på landet i år igen. Ska bli trevligt. Kommer tillbaka på söndag.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Ellie

SVAR: Nej gud nej, jag ska gå med henne som psykiskt stöd :) Tänkte passa på och se hur det går till :)

2009-06-22 @ 20:07:00
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0