Just another day

Idag hade jag en jättetrevlig dag på jobbet.

Det är så lustigt när man jobbar dag så här som jag gjort nu sen i tisdags, istället för kväll menar jag, för man umgås liksom lite mer med folk på jobbet, och jag har märkt precis vilka jag gillar, och vilka de andra är.
Man får en helt annan uppfattning om vilka människor är när man hinner säga mer än "Hur går det det går bra och annars då jo jag jobbar ju det rullar på jag har det bra lite slut nu börjar bli trött har du rast nu vad skönt ja äntligen och nu är det bara två timmar kvar ha det bra vi ses nästa vecka" till varandra.
Jobbade med en tjej som heter Stephannie idag, och hon kan vara en av de gulligaste jag vet. Så snäll och så. Har haft det riktigt trevligt.

Nu tänkte jag gå och titta på en film som heter Alfie och som jag tror att jag tycker är jättebra men det var så längesen jag såg den så jag vet inte riktigt, men jag tror att jag tycker om den mycket. Fast först ska jag se till att mamma inte pratar bort sig med sin väninna i telefon (väninna, mina ord ibland...) för jag hörde att det började spåra när hon skulle prata om att jag tog studenten i fredags och om vad jag skulle göra sen, så jag slog på Spotifyen på volym så att jag inte hörde. Det där med korrekt fakta.
Kan bli fel ibland.

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0