Jag talar ut hörde jag han som sjunger fast med en annan sång på radion i morse

Hej!

Idag gick jag hem från skolan och hade en massa tankar i huvudet som jag tänkte att det skulle vara skönt att få skriva ner och titta lite från sidan på, men så när jag satte mig här kom jag på att jag inte alls ville skriva om så tråkiga saker så jag bestämde mig för att skriva en lista över sånt som jag älskar. Typ istället.
Så här kommer den; Listan över saker som Elin älskar

Goda vänner
Sånger med skönt gung
Att hitta på livshistorier om folk man aldrig träffat förut
Havreknäcke, funkar överallt och alltid
Diskussioner som engagerar
Sånger med skön text
Mig själv
Soligt väder
Familjen så klart
Att bli så där precis lagom full
En riktigt välskriven text
Att komma på en jättebra idé
Hallonpanna cotta
Mat i allmänhet
och
Att vara precis så på gränsen för dum för att förstå något jätteknasigt

Ha en trevlig kväll, och ladda lagom!

Kommentarer
Postat av: ludde

håller helt med vad gäller låtar. Låtar med dålig text är det värsta som finns!

2009-06-04 @ 19:13:09
URL: http://ludienyberg.blogg.se/
Postat av: space

och jag älskar sådana här sjukt trevliga inlägg! GRATTIS PÅ STUDENTEN Elinpelin!!!

2009-06-04 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0