En starkare karaktär

När jag tidigare idag som bäst stod och plockade fram högtryckstvätten från garaget (då jag som den underbara dotter jag är, sagt att jag ska tvätta och måla om staketet den här veckan) kom en väldigt gammal klasskamrat förbi och vi hade en trevlig pratstund. Det var riktigt kul att få träffas igen så här efter så lång tid.

Idag var första dagen hemma nu efter att jag varit borta. Kom hem igår kväll efter att ha lämnat av min storasyster hos henne.
Landettiden var trevlig. Det var riktigt skönt att inte ha någon dator att gå och sätta sig vid så fort man inte hade nåt att göra.

Midsommarafton spenderades som tidigare nämnt där (på landet) med familj och bekanta. Det var riktigt trevligt. Jag stod mellan ett och halv fem och tog betalt av folk som ville bli uppskickade med kran i det blå. Det var succé. Jäätpopulärt med kranen. Min svåger är typ bäst.
   När vi kommit hem var det dags för födelsedagsfika och senare middag. Efter det en förnedrande tipspromenad (precis som traditionen bjuder) och lite roliga lekar. Tjejlaget vann. Med råge. 
   Kvällen blev kall men trevlig, satt frammåt slutet i fem gånger tröjor, strumpbyxor under mjukisarna och tre par strumpor.

Men är det midsommar så är det

Det jag vill säga är nog egentligen inget särskillt. Ett jättemeningslöst inlägg egentligen blev det här. Men jag har liksom inget skriv i hjärnan, eller någon annanstanns heller för den delen. Igår hade jag det. Men inte idag. Tyvärr

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Ellie

SVAR: Glad you like it! För I adoooooore it! :D

2009-06-23 @ 23:11:44
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0