Cupcakes och nya naglar

Jag har så mycket inspiration nu så det är inte riktigt klokt!

Byggde nya naglar idag igen, den ena gick av här nu i söndags kväll, så då var jag ju tvungt till att fixa nya.
Blir bättre, det är ett som är säkert. Ser fortfarande långt från naturligt ut, men det artar sig, och det ser inte Lika onaturligt ut längre. Sen fick jag lust att pimpa dom lite oxå. Med glitter och ädelstenar. Jag är så lycklig när jag får meka med dom!

Och så har jag bakat!
Jag tänker mig att jag ska göra kaffecupcakes med två sorters chokladfrosting till kalaset imorron. Firar mamma lite i förväg med mormor och morfar eftersom dom inte kommer att vara med på midsommarafton.
Får se hur det blir. Själva kakorna blev väl lite torra (som alltid när jag gör muffins nu för tiden) och vi har haft våra duster här idag, jag och påtoppengeggan, men det löser sig säkert. Jag hoppas på det.

Imorgon ska jag åka iväg till IKEA med min storasyster och handla lite till vardagsrummet i Örsundsbro, och sen funderar jag på om jag kan lura ner henne på stan till STOCKHOME för att köpa några sånna där söta små chokladkaffebönor dom har där. Tänker mig att det kommer passa utmärkt som topping på mina små fikabröd.

Tack för mig
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0