Våren kommer, vare sig du vill eller inte!

Satte mig vid datorn idag med intentionen att renskriva några recept till projektarbetet, men så blev det inte.
   Hamnade i stället på skolans hemsida och därifrån vidare till en blogg av några elever som hade praktik utomlands förra året. Jag börjar få pirr i magen jag...  Jag har kommit fram till att fyra veckor är ett tag... Och att jag kommer att vara alldeles ensam... Och att jag kommer att sakna folk... Även mitt tevespel kommer att saknas... Och alla jag känner... Och folk... Jävlar va med tur att det finns telefoner ändå!

Jag har även dragit en viktig slutsats, jag Måste ta med mig mitt DS....

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du kommer att klara dig galant! :)

2009-01-04 @ 14:02:22
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0