Toddan å jag ikväll

Wiihoo!
Jag är så lycklig! Och jag håller på att dö av trötthet! Och jag orkar knappt ropa wiihoo men jag lyckades få fram ett!
Idag kom Sweeny Todd med posten!
Det var en enormt glad överraskning som väntade mig när jag kom hem från praktiken (slutade skammligt tidigt idag, klockan 1 redan...) runt tvåtiden, jo för där låg ett kuvert från LOVEFiLM i trappen. Sweeny Todd, som tidigare nämnt, väldigt trevligt. 
   Där låg även ett annat kuvert innehållande en räkning på tvåhundrakronor som var mindre angenämt, men en överraskning det lika så.

Idag är en sån dag när jag ångrar att jag inte har någon tv i mitt rum, funderar allvarlig på att kånka in den som står i Sussies gamla rum och ställa på en byrå, bara för att kunna ha det så där übermysigt när man ligger i sängen och tittar på film och sen stänger man av och så kan man somna på stört för man ligger redan i sängen liksom... 
   Jag funderar starkt på det.... 

Kommentarer
Postat av: jennyy

Åh, sweeney todd är bra bra bra :)



Svar till "Oj jäklarimig vad du måste ta i, eller om det faller sig naturligt har ju jag egentligen ingen aning om, imponerad är jag iaf!

Grattis till dig!"



tacktacktack du!:D Hade inte väntat mig så där mycket uppmärksamhet på det inlägget^^ Jag vet inte, det är nog en blandning.. :)

2009-01-28 @ 12:28:45
URL: http://jcn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0