En helt vanlig torsdag, eller..?

Oj vilka kunskaper jag har begagnat mig ikväll!
Jag har precis genomfört en E-learning kurs på ämnet penningtvätt, så nu vet jag allt om hur man ska göra om man känner att det är något fuffens på G när man sitter i kassan... Hahaha.

Imorron är jag ledig, kanonskönt. Mindre skönt att fredagen bara är bortbytt, inte helt ledig, jag ska ha praktik på lördag istället. Börjar ångra mig lite nu... Men vadå, jag e ju ledig imorron, tji fick ni som jobbar då! Ha ha!
   Jag tror att morgondagen ska spenderas på det viset att jag ska följa med mamma och hundarna på långpromenad (måste börja motionera mera tror jag, har gått upp i vikt nu efter jul å det e ju inte alltid så kul (haha, jag rimmade!)...) och sedan ha det lite mysigt å titta på film och sådär. Måste slå en pling till skolan oxå för att höra lite om min flygbiljett, för vet du (som läser det här), jag ska flyga till Schweiz. Om en dryg vecka. Jag åker den första februari, och sen är jag borta i en hel månad är det tänkt, kommer hem den andra mars som först... Läbbigt, och spännande som tusan.
 
Vet du (fortfarande som läser det här), det tråkigaste är att det knappt är någon som vill gå på krogen med mig och fiar av mig (att jag säger på det viset är helt fruktansvärt ego, jag vet, men jag skyller på att det är så jag är helt enkelt), jag har frågat 5 än så länge, och fått kalla handen av 3... Men jag har två som vill hänga med, det e toppen, känner att det ligger en kanonkväll framför fötterna här!
   PS till det här stycket, alla som vill får självklart följa med, men jag tror inte att det är så många som jag känner som läser mitt det här, men alla som jag känner och som läser, känn er medbjudna, kanonkväll som sagt! Och alla ni andra oxå, som jag inte känner, varmt välkomna att hänga med oss!

Det är förresten till Schaffhausen am rhein jag ska åka, och ha praktik på Altersheim am Kirchhofplatz och på Bäckerei Müller. Kul va!


Kommentarer
Postat av: Ellie

One of em is me, who's the other one? (A) Me es muy nyfiken! Gaaah en hel månad, kvinna du dödar mig :|

2009-01-23 @ 16:59:47
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0