Röd dag, dubbel pay

Det här inlägget har egentligen inget syfte, mer än att jag hade lust att skriva ett inlägg, så det kommer nog mest bara handla om saker som man klarar sig lika bra utan, som med. Så du kan sluta läsa nu egentligen...

Men inte slutar du väl läsa va? För då kan man ju missa något... Tänk om det ändå skulle vara så att jag kommer på att skriva något viktigt eller världsomskakande här, nu, i resterande delen av inlägget... Man vet ju aldrig...
   Så här kanske man skulle göra nästa gång man skriver en uppsats i svenskan, bara ordbajsa å så... Men vem försöker jag egentligen lura nu undrar jag? Måste vara mig själv... Det är ju faktiskt precis så här jag gör när jag skriver uppsattser i svenskan, får en att verka lite djup sådär, om man inte skriver om något vettigt... För då tror alla att man har något underförstått i texten som de inte förstår men som är väldigt viktigt och bra och smart. Och intressant. Så då verkar ju den som författat texten riktigt djup...

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du är bra på riktiga ordspyor du! xP

2009-01-07 @ 16:39:08
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0