Jag gjorde det!

Jag ställde in tvn igår och kollade på Sweeney Todd. Vet inte vad som tog åt mig, men jag gjorde det. Och det var precis lika mysigt som jag tänkt mig. Filmen var inte kanske exakt som förväntat, jag menar, dom sjöng... I know, tror man inte riktigt sådär vid första blicken på filmomslaget... Men den var bra, det var den.

Nu väntar jag med spänning från mitt bokpaket från adlibris, klickade på mig en jäkla massa böcker där i söndags, hoppas dom kommer imorron, eller iaf innan jag åker... 

Nu ska jag gå och sova, kram och godnatt! 

Förstår inte varför man skulle tycka att det är intressant egentligen men jag tyckte att det skulle vara kul att lägga upp en bild (det var länge sen sist jag gjorde det...), så här kommer en som visar hur himla trångt och mysigt det blev i mitt rum när jag tog in tvn!
Den åker ut så fort som möjligt igen men att den stog där igår, det var guld värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0