En förklaring

Jag ljög sist... MIn den där kreativa ådran har inte varit borta sen i sjuan, det är för länge. Men typ nian i alla fall. Ungefär. Men jag lovar och svär, på heder och samvete att jag inte gjorde det med flit. Lovar.

Nu är det tänkt att jag ska sätta mig och skriva recept till projektarbetet. Men jag ids verkligen inte. Usch, och så är jag trött också. Å helvete vad jobbigt att det är en hel vecka kvar tills det är helg igen. När har vi studiedag undrar jag? Jag måste vara ledig igen...
   Shit vad jag klagar, det är inte trevligt alltså.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det är het okej Elin, jag håller med dig till fullo. Varför är helger så horribelskt korta?!

2009-01-18 @ 16:31:36
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Myggan

Vi är lediga fredag den 13/2;P dagen innan lovet:)

2009-01-18 @ 17:22:11
Postat av: Ellie

Haha lugnt :) Men du förstod vad jag menade iaf!

2009-01-19 @ 16:59:31
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0