Fredag

Hejsan hejsan, greetings from Schweiz!
Nu har jag varit här sen i söndags, anlände pa (hittar inte bokstaven amedringovanför pa tangentbordet sa du far ha överseende..) eftermiddagen och akte fran Zürich till Schaffhausen där jag fick se vart jag skulle bo, jobba och blev presenterad för div människor.
Jag saknar hemma...
Pa mandagen gick jag till mitt jobb som den här första veckan geografiskt varit i köket pa alderdomshemmet, gjorde lite saker, inte sa mycket vettigt egentligen men ja... Finns en tjej här som snackar perfekt engelska sa det är mest hennae jag pratar med, ingen annan förstar typ vad jag vill fa sagt :P  
Jag saknar hemma....
Tisdagen kämpade jag mig igenom, men gick hem tidigt pga en otroligt rinnig näsa och en feber som slar alla rekord, blev sängliggandes onsdag och torsdag ocksa... Typiskt.
Fredag idag har jag varit och hälsat pa pa det bageriet där jag ska börja pa mandag, lite läskigt ställe men jag hoppas allt gar bra. Vi far väl se :)
Later som om jag haft en helt värdo vecka, sa är inte fallet, inte helt iaf...
Ikväll ska jag hem till tjejen fran köket, hon heter Claudia och käka hos henne, sen tror jag att vi skulle ga ut och ta en drink eller nat, det visar sig.
Imorron blir det pizzamiddag med en svensk tjej vid namn Lena och med hennes som pa stan, jättegullig är hon.

Nej nu ska jag snart iväg och jobba igen, ska bara svara pa lite mail först, idag är första gangen sen jag kom hit som jag använder internet, länge sen sist jag var utan det sa länge...
Har förresten nytt mobilnummer, mitt riktiga använder jag inte nu när jag är här. Lägger upp det nya sa fort jag har lärt mig det, ifall nagon far för sig att den vill höra av sig...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Även fast det kanske inte är helv av det bästa nu så komemr det nog gå bättre. Skönt att iaf finns 2 människor du kan prata med, det behöver man! (Jag hade dött om jag var i ditt ställe, dels utan min mor o far och dessutom utan mina vänner!) Hoppas du har det bra darling, saknar dig redan :O



Kram

2009-02-06 @ 16:20:15
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vi kör direkt när du kommer hem stumpan! :)

2009-02-08 @ 00:34:25
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0