Detta är inget skämt!

Jag hittade konfettti i mitt öra i morse.  I  mitt öra...


Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha vad mysigt ;D

2009-02-16 @ 18:46:51
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: space

elin din lilla bagis, why haven´t you mentioned this super-duper-mega-flashy-blogg-á-la-a-superblogger before?! Nu kommer jag hänga här hela tiden, du kommer inte bli av med mig:P

2009-02-17 @ 19:49:40
Postat av: space (igen)

förresten, om du behöver lite cheering up, jag ligger hemma med feber, på sportlovet, i ett kallt sverige...blä.

2009-02-17 @ 19:52:19
Postat av: Ellie

SVAR: Elin, vad menar du med det där? Blir jag klassens blyger or what? Klassenes kärleksberoende? Jag hade ju precis lärt mig att inte tänka på det! Gah! xD



Och nej jag har bara toppat mig lite men det var innan du åkte har jag för mig.. dock hade jag gjort en hårinpackning och jag tror att den bleker en liten smula!

2009-02-21 @ 14:42:04
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0