Till alla som inte vill se en halvnaken James Marsden

Jag blev konfunderad.

Hur kommer det sig att när jag söker på James Marsden på en av världens största sökmotorer på internet är det här det allra första som kommer upp.

                          Varför?

Jag vill veta i vilka filmer han spelat förut för jag tyckte mig känna igen honom när jag tittade på film förra helgen och, du vet hur det är. Man sitter där och tänker, varför känner jag igen den där skådespelaren, vad har han gjort förut, måste vara en film jag sett... Jo men vänta var han inte med i, åh, den, å vad heter den! Den där. Han var typ lite ond? Nej? Eller? Var det, nej just det ja det var ju han den där andra, han som var med i The Prestige.. Ja just det... Jo men spelade inte dom mot varandra i någon film då?
Du vet hur det är.
Man blir inte klok.
Så då tittar man på datorn.
Söker på namnet man såg i eftertexterna och får en träff.
Men varför en posebild där han är halvnaken!
Jag blir lite upprörd. Varför är det den första träff jag får. En bild. Där han står och visar raggarsträngen. Jag vill inte se en naken James Marsden!
Jag vill bara veta vilken film han spelat i förut.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: space

imdb.com

2009-08-31 @ 17:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0