Oj vad jag är huslig och i helgen åkte jag wakeboard. One, two, three, four, uno, dos, tres, cuatro.

Jag har varit på landet hela sommaren nästan. Nu är det slut med det. Nu är jag hemma. För att stanna.

I helgen åkte jag wakeboard med svågern igen, det är så sjukt roligt men uppehåll på ett år gör lite att man tappar känslan för det där med att komma upp...

Det tog några försök men tillslut så, tillslut stod jag upp. Glassade lite och lyckades till och med med en vändning utan att dratta i.

Lyckade sträcka till ryggen också så sen i lördags går jag som en gammal gumma när jag ska försöka böja mig.
 

Idag lagade jag pyttipanna och det blev jättegott och jag tyckte det såg så himla trevligt ut där när det stod på spisen så jag var tvungen att fota. Så varsågod; titta och låt det vattnas i munnen

Pyttipyttipanna
Okej det såg mycket godare ut irl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0