När jag tänkte lite till

Jag har haft för vana att sätta mig vid datorn, logga in på mitt bloggkonto och börja skriva inlägg. Hela våren. Typ.
Sen kom sommaren. Och jag hade inget bloggkonto att logga in på. För jag var på landet, och på landet finns inget internet (läs fanns, vi talar om början av sommaren nu...). Alltså blev det inget bloggskrivande. 

Nu är det ju förvisso så att även om inte jag skriver blogg så betyder inte det att jag inte skriver alls, nej. Det gör det inte. Jag skriver. 
Men inte blogg.
Jag har tankar och idéer även fast jag inte har (läs hade) internet. Och jag skriver, jo.
För när man har använt en halv vår till att skriva lite nästan varje dag är det inte så att skrivet helt plötsligt försvinner bara. Det skulle vara mycket märkligt, ungefär som att tänka att om man inte äter varje dag så försvinner nog hungern. Det gör den inte (believe me).

Så jag har skrivit. Jag hittade en bärbar dator och ett USB-minne och jag skrev. Inlägg, texter, tankar. Typ. Nåt i den stilen. 

Därför är det inte alltid att mina inlägg är helt up to date.

Så att du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0