9 13 17

Jösses maria vilken bakstuga det är här hemma! Jag har verligen gått in för den här tårtan som Sussie ska få. Har hållit på varenda dag, mer eller mindre så klart. Provtårtan blev riktigt okej, lite mer kaka än tårta, men ska det vara våning får man lov att offra lite. Färgen, Fantastisk. Oooo den kommer att bli så snygg! Jag bara känner det!
  Idag har det varit själva byggandet på schemat. Bottnarna gjorde jag igår och i måndags, så idag slog jag ihop dem med fyllningen. Har gjort en underbar slags typ vaniljmousse, smakade lite som sån där äkta, farmor på högaberget vaniljglass typ. Wonderfull. Så nu är det färdigt. I skrivande ögonblick (är det så man säger?) står tårtorna i frysen och sätter sig lite, sen ska jag forma lite och stryka upp dom. Kommer bli fantastiskt det här, känner det på mig.
Satsar på något i den här stilen:



Haha, eller inte...

Ha det gott nu!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hoppas vi får se resultat sen! :D

2009-04-02 @ 22:22:40
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0