Torsdag,

Åkte in till Uppsala på förmiddagen och mötte upp med Wettervik för att införskaffa det sista till Ellies present och min outfit. Hittade en väldigt trevlig affär på Sysslomansgatan som var väldigt "Ellieisch", fick med oss en del därifrån...

Simon ringde när Elin och jag var inne i tygaffären och jag var lite disträ, råkade visst vara lilte elak... "Men du kan ju vara Sune? [...] Ja men det e lätt, då behöver du ju knappt ens klä ut dig"
....
Det var inte menat på det viset...

Efter att kontokortet gått varmt i ett antal olika maskiner bar det iväg till Enköpingen för att fika med gamla gänget.  Träffades på Wendys och som alltid med tjejerna, bara sådär avslappnat och utan ansträngning som vanligt. Ni e fan de finaste jag haft! Tog en sväng förbi hos Maria sen också, bokade in en skräckfilmskväll till nästa helg. Ska bli kul å ses igen.

Nu får man ha det så bra å sen får man se hur saker och ting löser sig.

As always in my sms:s Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0