Visk visk

Sitter här framför datorn och knaprar på en alldeles för fet pizza... Orkade inte annstränga mig med middagen så jag lagade iordning något oansträngande... Det är riktigt gott vill jag lova.
Spenderade senare delen av eftermiddagen på Wayne's Coffe med Lovisa och Amanda. Pratade om projektet å skvallrade lite allmänt sådär som man gör... Trevligt, trevlig.

Ska bara sticka in det, har P3 på, "hej och tack för kaffet", helt bra ju...

Fick veta en sak idag... En sak som jag har haft i bakhuvudet ett tag, sen i början av sommaren typ... En jobbig sak... Vill inte riktigt att det ska vara som det är... Som jag Tror att det är. För jag vet inte helt och hållet säkert än. Men jag anar mycket mycket. Varför råkar jag ut för det här, nu ska jag inte ta i för mycket här, men det händer ganska ofta känns det som... Varför måste alla vilja vara mer än vänner bara? Kan man inte bara nöja sig med det. Men shysh, jag är inte säker... Tänker tro på att det är som jag vill tills det inte går längre, men inte en sekund tidigare tänker jag börja tro något annat. Det kan ju vara så att jag bara inbillar mig....

På tal om ingenting. Jag köpte ett kinderägg idag. Fy tusan vad de inte är goda alltså... Kom att tänka på bakpulverbomber på Naturkunskapen idag och var bara tvungen att köpa ett. Ångrade mig ganska snart. Men jag fick iaf en Spionspegel!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Oooh, dem är eftertraktade har jag hört! Spionspeglarna asså ;)

2008-11-05 @ 09:55:39
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0