Tjejer måste snacka skit, och ingen sponsring från Coop

Vi måste det, det är typ vetenskapligt bevisat, eller, nästan i alla fall.
Hade en (som alltid) väldigt trevlig psykologilektion idag. Framåt slutet kom vi att prata om tjejers otroliga behov av att smutskasta andra. Även om hon är din bäste vän, kan du räkna med att hon snackar om dig när du inte är med, och vice versa. Ofta är sakerna hon säger om dig inte helt trevliga heller... Det vet vi ju alla!
   Som sagt, vi kom att prata om detta, och som på beställning efter lektionens slut får jag mig en gottig liten skitsnacksstund. Bageriet väcker många känslor, mer behöver jag egentligen inte säga...

Coop dissade vårt projektarbete... Tydligen fanns det, citat: "ytterst begränsat utrymme för nya projekt" och de var, citat: "måna om att ha ordenligt med resurser till de sponsorengagemang vi tar på oss"
Då blir jag såhär: ...!
Det handlar om kanske femhundra spänn, och de är "måna om att ha ordenligt med resurser till de sponsorengagemang vi tar på oss"  Jag blir så less... Sug på er Coop!

Sitter precis i telefon med Fisen, snackar lite mer skit (;)), snart kommer Elin och hämtar upp mig, ska till Emelie å titta på skräckfilm.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0