Sunday morning

Finns en gammal låt som heter så tror jag...
I alla fall, fick lust att skriva lite så jag tänkte att jag gör det på en gång.
Todays göromål nummer uno kommer att vara att tvätta mina jeans eftersom att Någon spillde en hel drink över dem i fredags och de luktar fortfarande smulltronlikör... Stinker smulltronlikör rättare sagt.... Nästa sak att ordna med kommer att bli en promenad, det är så fantastiskt fint väder ute idag!
Sen hade jag tänkt övertala morsan att spendera eftermiddagen med mig i soffan och spela tevespel, var så sjukt länge sedan!

Nu ska jag kolla runt lite om någon har lagt upp några bilder sen i fredags, sen blir det tvättning och senare promenad, å vad jag älskar att vara ledig!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Whaaat? Jag visste inte ens att nån drack likör :O

2008-11-02 @ 20:23:27
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0