NP SvB

Låter ganska flashigt, eller hur..! 
Vi hade Nationellt prov idag, i Svenska B, uppsattsskrivning var det som stod på schemat, i fem timmar! Jag satt i fyra av dem. 
Jag undrar om det är så här det är när man börjar på universitetet, att det blir vardag då att sitta och skriva uppsats i fem timmar. I så fall kommer jag att gå upp galet mycket i vikt... Satte i mig en hundragrammare efter provet idag, och en halv dubbel-japp. Intalade mig själv att det var okej eftersom jag var trött och lite sliten efter gårdagen och provet. Men ingen coca-cola, jag har inte druckit det på ganska länge nu jag (bara för att jag skriver så här kommer det säkert inte att dröja särskillt länge innan jag sätter i mig en flaska..), är stolt över mig själv! Det är ju inte bra för tänderna den där drickan sägs det...
Gick och lade mig halv tolv igår, inte så bra.. Sitter här nu som i en slags dvala typ... Ska bara skriva färdigt här, skriva loggbok till projektarbetet, gå och duscha och gå och sova sen, ska bli jätteskönt. Frågan är hur jag ska kunna skriva något bra i loggboken, känns som att jag gjort slut på min dagsranson av ord... Först på provet, och nu det här som verkar bli en halv roman så jag får helt enkelt ta och lägga ner nu.
Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellie

SVAR: HAha du har ju för 17 rätt, hon gör det! Det hade jag inte tänk på! xD

2008-11-12 @ 22:41:31
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag hade inte ens tänk påt men fasiken vad sant det är! xD

2008-11-12 @ 22:45:17
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Ellie

Haha det gör hon fan! xD Hade jag inte ens tänkt på!

2008-11-12 @ 23:01:19
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0