Kommer du ihåg hur det va förra sommar'n...

Jag sitter och blir alldeles sentimental, shieet vad jag skulle vilja var på klassfest i typ fyran igen... Allt var så lätt då.
Och jösses maria hur jag skulle vilja ha det som på våren i sexan, när jag hade en vän som jag kunnde dela precis allt med.
Som åttan, när allt var pest och skolan var skit, men vi ändå alltid hade femtioelva skratt kvar när dagen var slut.
Jag skulle vilja vara tillbaka, våren och sommaren innan gymnasiet, när jag var galet nöjd med min kropp och allt bara flöt på och innan jag och mina bästaste vänner i hela världen (som alla alltid kommer att ha en enormt speciell plats i mitt hjärta) gick skilda vägar. När jag var så lycklig som jag aldrig mer varit.

Som sagt, sentimentalitet.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag håller verkligen med dig Elin, ibland får man värsta rycket och sitter och förlorar sig i old memories. Jag har gott om dem på bild kan jag säg och varje gång jag ser dem så kan jag inte låta bli att skratta! Det samma är det med gammla låtar som man lyssnat på, det är så ävla härligt!

2008-11-22 @ 22:39:19
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0