Fyra timmar dötid plus en kvart...

Står i skolan och dödar tid.... Hatar tangentborden till de här datorerna så ursäkta om bokstavsföljd och sånt blir lite knasigt...
  Är på sådär halvdant humör... Kommer till skolan och förväntar mig att kunna berätta för den där, typ om allt och inget och o hur det var i fredags och om allt som hänt i helgen och få respons och så av någon man verkigen tycker om och litar på. Men så är den där på inte så gott humör och hälsar knappt och jag får inte en chans att prata av mig, fast jag berättar allt (eller, ja, nästan allt) men får ändå inte prata av mig för den där e inte på så bra humör.
  Så jag står här, fortfarande hlt oavpratad och förstår att jag aldrig kommer att kunna prata av mig om det nu när jag redan har berättat om det men inte på ett avpratningssätt och det stör mig. Nu kommer jag bara ha mig själv att prata av mig för och det känns som att det inte är så toppen... Kan nog lätt betraktas som galenskap om jag börjar sitta och prata av mig inför mig själv.... Och dessutom kan man inte prata av sig om något inför sig själv för man vet ju redan allt... Med sig själv kan man bara älta...
   Typiskt, vad jobbigt det blev....

Fast jag är ändå på ganska gott humör nu igen. Tror att det är höst/vinter känslan.
Snart är det jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0