Fy tusan för folk som inte kan snacka ordentligt!

Dom är fruktansvärt jobbiga.
Det heter;  ju varmare, desto bättre. Inte; ju varmare, ju bättre. Inte heller; desto varmare, desto bättre. nej det heter JU varmare, DESTO bättre. Hur svårt ska det vara?

Idag har jag varit hemma, sjuk... Roade mig med att rita hela för- och eftermiddagen fram till nyss.
E ganska nöjd så jag kände att jag var tvungen att visa upp den... Det är en figur från ett gammalt Tvspel...


Känner även att jag måste visa upp tårtan från i helgen:

Ja, det är meningen att den ska vara sned.

I fredags var jag ut till Emelie och tittade på skräckfilm, Mirrors. Snacka om att vi var tjejiga, skrek som riktiga små fjollor allihop. Å snackade skit, så klart. För det måste man ;)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Inte visste jag att du kunde ritaA! :O Asbra!

Shysst tårtan blev :D

2008-11-10 @ 22:48:48
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0